Fullt ös

Godmorgon 😊


Här är vi vakna tidigt vardagar. Larmet ringer 5.10, dock var det extremt segt att komma upp idag även fast jag gick och la mig kl 22 igår. 
Började morgonen med att sätta igång barnprogram till sonen sen fixa igång kaffet för att sedan gå ner och elda ^^ Ja livet i hus på landet med vedeldning för att få värme är så här 😁 När det väl va fart på elden så kunde jag ta min kopp kaffe och hälla i sonen antibiotika. Gick riktigt bra den här gången faktiskt. Inget hysteriskt skrik alls! 

Sen väckning av minstingen som storebror skötte galant. Han hjälpte henne även att bära ut hennes 327 gosedjur från sängen för att omsorgsfullt lägga dom i soffan 😂

Så här sitter jag nu med min kaffe kopp och lyssnar på lilltjejen när hon kollar på samma videoklipp som hon brukar titta på. 

Snart ska vi bege oss till förskola  och sen blir det en lång arbetsdag som alltid på torsdagar. 

Hoppas solen kikar fram och värmer som den gjort dom tidigare dagarna på denna fantastiska "vårvecka". 

Tjingeling!

XOXO 

Kommentera här: