Jobb igen då :)

Tänk vad skönt att det äntligen är fredag :) Just nu har vi svenska med 5-6:orna och sen efter lunch så ska jag minsann ha matematik med mina elever. Får de hur det går, jag är ju inte ett proffs på matte precis :-D. 
 
Nästa vecka har eleverna sportlov, jag ska jobba hemma med diverse artiklar som sedan ska redovisas till chefen. 
 
Fick även några boktips om ADHD och Autism. Det ska bli mycket intressant att läsa.
 
Nu till helgen kommer även bonussonen <3 Som vi har saknat honom här hemma! Synd bara att han kommer sent ikväll och måste åka tillbaka kl 5 på morgonen till sin mamma på söndag pga fotbollsmatch. 
Vi hade ju helst haft honom längre, men sportloven är olika tyvärr.
 
Kommer återkomma med nytt roligare inlägg senare idag när jag har slutat för dagen. 
 
Hoppas ni alla har en trevlig dag.
 
Tjingeling
XOXO
Min son och jag <3

Kommentera här: