Jobbet!

Ny dag på jobbet. 
Va helt sjukt trött i morse och funderade nästan på att vara hemma. Halsen gör ont och jag kan knappt gå på grund av träningsvärk i vaderna. 
 
Men man får bita ihop och stå ut. Snart är det äntligen helg igen och sen börjar sportlovet, fast jag jobbar halva veckan ändå. Har massor med arbete att ta tag i med mina mentorselever och viss lektionsplanering. Så blir inte mycket ledigt för mig tyvärr. 
 
Hade jag haft råd så hade jag tagit ledigt men man förlorar så sjukt mycket pengar när man är hemma från jobbet.
 
Jaja med risk för att detta faktiskt är det mest tråkiga inlägget som jag skrivit så avslutar jag det och återkommer med ett nytt inlägg senare framåt kvällen istället.
 
XOXO
 
 
 
Lite mysiga vårbilder.
Snart kommer äntligen våren 
 
 Underbara vår
 
Blåsippor
 
Vitsippor 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: