Onsdag..

För tusan vad snö det har kommit!!! Inte okej enligt mig, jag vill ha vår! Vintern kan dom ta bort. 


Sonen har gått mig på nerverna hela morgonen...Han är verkligen hopplös när det är lov. Hittar på allt som han INTE får göra. Jävlas med systrarna, retas hela tiden. Ibland vet jag verkligen inte vad jag ska göra 😔. 

Men nog om det.. 

Jag har även hunnit med att städa på morgonen precis som igår. Känns som det är det enda jag göra hela tiden. Städa och så den enorma tvätthögen som aldrig tar slut.. Helt galet!

Vore trevligt om man kunde trolla ibland så skiten försvann.

Nu är det snart dags att städa igen...
Vad är det barn? Hur i hela helvete kan dom stöka till så jävligt hela tiden? Vad är det som är så svårt med att leka på sitt eget rum? Istället för att riva ut allt skit till resten av huset. Ibland funderar jag på att kasta nästan varenda pryl, dom använder inte hälften iallafall. 

Undrar hur länge mannen ska sova idag?
Kanske jag ska väcka honom 😜. 

Ha en trevlig dag allesammans.

XOXO 

Typ så här fast 1 miljon gånger värre kan det se ut hos oss princip hela tiden. Fast jag plockar undan allt hela tiden.....

Kommentera här: