Snart 4.

Tiden går verkligen galet fort. På måndag fyller sonen redan 4 år. Vad hände liksom?

Känns som nyss när vi åkte med en taxi i typ 180km/h till förlossningen i Nyköping.  Jag skojar inte han körde verkligen så snabbt. Det var sjukt bråttom 😂 

När vi sen kom fram till förlossningen så mötte dom oss i entrén med rullstol och jag kände hur det började pressa på helt sjukt mycket. Trodde nästan jag skulle få föda i hissen. Väl inne på britsen så va det bara att slita av kläderna och sätta igång och krysta. Vilket jag inte va helt överens om med barnmorskan. Så sjukt förbannad var jag för att jag inte kunde få bedövning. Lustgasen hann ju inte göra sitt jobb direkt. Förlossningen tog 4 minuter från första krystvärken.....inte OKEJ! 

Men allt gick bra ut kom han, han som dom sa var en hon på alla ultraljud som jag gjorde. Fatta förvåning när man såg en stor pung istället för en snippa 😄.  

Men glada och nöjda föräldrar blev vi till en bastant kille på 4410g tung och 52cm lång. 

Och nu fyller han 4 år. Våran finaste kille ❤.


Nyfödd

1 år

2 år

3 år

Kommentera här: